sâmbătă, 27 iunie 2009
Afacerea Opel-Magna
Probabil ca cel mai important eveniment auto al anului este destramarea fostului Nr. 1 mondial, General Motors. Dupa ce a pierdut pozitia de lider, a pierdut si marcile. A vandut Saturn celor de la Penske, Hummer ajunge in ograda chinezilor, Saab nu se stie exact pe ce meleaguri va ateriza, iar Opel... a ajuns in alianta Magna International-Russia.
Read more...
De ce sa fi ajuns GM la o asemenea contraperformanta? Ei bine, piata americana a fost cea care a tras inapoi tot concernul. Nu vorbim despre cheltuieli exorbitante cu proiecte inutile, ci despre produse care nu s-au vandut, negocieri pierdute cu sindicate care nu vedeau mai departe de ziua de maine si salarizari nejustificate pentru unii membri ai consililui director.
Lansarea marcii Saturn a fost, poate, un moment de rascruce. Au spus atunci ca Saturn nu va fi un Opel cu alte sigle. Ulterior, GM nu si-a mai tinut promisiunea si piata i-a penalizat. Acum, Saturn a ajuns la Penske, un concern industrial cu activitati auto.
In Europa, GM a pierdut bani aproape in fiecare an. Drept urmare, acum Magna International a preluat marca Opel. Dar cine e Magna? Pe scurt, este poate cel mai versatil furnizor de echipamente auto din lume. De asemenea, are linii de productie pentru componente sau chiar pentru vehicule complete. Furnizeaza piese de origine (OEM) pentru constructori de automobile si utilitare usoare din America de Nord, Europa, Asia, America de Sud si Africa. Magna International are 240 de fabrici in toata lumea, 86 de centre de cercetare si centre de vanzari in 25 de tari de pe cinci continente. Cu alte cuvinte, se poate spune ca are potentialul necesar achizitionarii marcii Opel.Cu toate acestea, nu au intrat singuri in afacere.
Preluarea Opel s-a facut cu promisiunea ca nu vor inchide nici o fabrica din Germania. Trebuie stiut ca Magna nu a venit singura in afacerea Opel. Banca Sberbank, aflata sub controlul statului, detine, in urma negocierilor, 35 de procente din Opel, iar conform declaratiei prim-ministrului Rusiei, Vladimir Putin, contractuk cu nemtii va insemna un aport tehnologic important la industria ruseasca de autmobile, pentru ca marca Gaz este partenera Sberbank. Prin urmare, se poate spune ca nu neaparat Magna a cumparat Opel, ci un grup destul de pestrit, format din canadeni, rusi si austrieci.
Prin urmare, interese mari exista, piata de desfacere de asemenea, importanta este vointa celor de la Sberbank sa nu-si piarda investitia. Iar Gaz, de asemenea, nu prea credem ca va pierde. Magna poate fi solutia cautata de Guvernul german pentru angajatii Opel.
Ramane de vazut cate Opel-uri si cate Gaz-uri (modele noi, construite pe platforme Opel) vor fi vandute in Rusia.
Sursa: Revista Autoshow
Lansarea marcii Saturn a fost, poate, un moment de rascruce. Au spus atunci ca Saturn nu va fi un Opel cu alte sigle. Ulterior, GM nu si-a mai tinut promisiunea si piata i-a penalizat. Acum, Saturn a ajuns la Penske, un concern industrial cu activitati auto.
In Europa, GM a pierdut bani aproape in fiecare an. Drept urmare, acum Magna International a preluat marca Opel. Dar cine e Magna? Pe scurt, este poate cel mai versatil furnizor de echipamente auto din lume. De asemenea, are linii de productie pentru componente sau chiar pentru vehicule complete. Furnizeaza piese de origine (OEM) pentru constructori de automobile si utilitare usoare din America de Nord, Europa, Asia, America de Sud si Africa. Magna International are 240 de fabrici in toata lumea, 86 de centre de cercetare si centre de vanzari in 25 de tari de pe cinci continente. Cu alte cuvinte, se poate spune ca are potentialul necesar achizitionarii marcii Opel.Cu toate acestea, nu au intrat singuri in afacere.
Preluarea Opel s-a facut cu promisiunea ca nu vor inchide nici o fabrica din Germania. Trebuie stiut ca Magna nu a venit singura in afacerea Opel. Banca Sberbank, aflata sub controlul statului, detine, in urma negocierilor, 35 de procente din Opel, iar conform declaratiei prim-ministrului Rusiei, Vladimir Putin, contractuk cu nemtii va insemna un aport tehnologic important la industria ruseasca de autmobile, pentru ca marca Gaz este partenera Sberbank. Prin urmare, se poate spune ca nu neaparat Magna a cumparat Opel, ci un grup destul de pestrit, format din canadeni, rusi si austrieci.
Prin urmare, interese mari exista, piata de desfacere de asemenea, importanta este vointa celor de la Sberbank sa nu-si piarda investitia. Iar Gaz, de asemenea, nu prea credem ca va pierde. Magna poate fi solutia cautata de Guvernul german pentru angajatii Opel.
Ramane de vazut cate Opel-uri si cate Gaz-uri (modele noi, construite pe platforme Opel) vor fi vandute in Rusia.
Sursa: Revista Autoshow
Read more...
The Stig a fost in sfarsit demascat!
Michael Schumacher a fost dezvaluit ca fiind The Stig. Sau nu este el?
La inceputul primului episod din seria 13 a popularului show britanic TopGear, Stig este aratat fiind insotit catre studioul in care se filmeaza episodul. Mai tarziu el este invitat pe canapea fiind convins de Clarkson sa-si scoata casca. Spre uimirea publicului de sub casca apare nimeni altul
decat Schumi.
The Stig este unul dintre cele mai cautate cuvinte pe internet. Toti cautatori lui sunt interesati de un singur scop, obtinerea unui raspuns la intrebarea ,,Cine este Stig?". Mai multe nume au fost vehiculate in trecut ca fiind raspunsul la aceasta intrebare. Singurul nume confirmat este cel al fostului pilot de teste din F1 Tyler Perry care a fost dat afara din emisiune dupa ce a dezvaluit in cartea sa ca el este The Black Stig. Se pare ca producatorilor emisiunii nu au fost de acord cu acest lucru.
Pe parcursul ultimilor ani interesul a fost recastigat cand mai multe publicatii au indicat ca omul in costum alb cu casca ar fi fostul pilot de curse Ben Collins. Unii declara ar fi chiar mai mult de un Stig, in timp ce Clarkson a spus jurnalistilor sud-africani ca este destul de sigur ca Stig este Arhiepiscopul Desmond Tutu sau chiar Presedintele Barack Obama.
Acum ca Schumi a aparut poate motoarele de cautare nu vor mai fi atat de greu incercate in cautarea lui Stig. Sau poate nu?
Read more...
La inceputul primului episod din seria 13 a popularului show britanic TopGear, Stig este aratat fiind insotit catre studioul in care se filmeaza episodul. Mai tarziu el este invitat pe canapea fiind convins de Clarkson sa-si scoata casca. Spre uimirea publicului de sub casca apare nimeni altul
decat Schumi.
The Stig este unul dintre cele mai cautate cuvinte pe internet. Toti cautatori lui sunt interesati de un singur scop, obtinerea unui raspuns la intrebarea ,,Cine este Stig?". Mai multe nume au fost vehiculate in trecut ca fiind raspunsul la aceasta intrebare. Singurul nume confirmat este cel al fostului pilot de teste din F1 Tyler Perry care a fost dat afara din emisiune dupa ce a dezvaluit in cartea sa ca el este The Black Stig. Se pare ca producatorilor emisiunii nu au fost de acord cu acest lucru.
Pe parcursul ultimilor ani interesul a fost recastigat cand mai multe publicatii au indicat ca omul in costum alb cu casca ar fi fostul pilot de curse Ben Collins. Unii declara ar fi chiar mai mult de un Stig, in timp ce Clarkson a spus jurnalistilor sud-africani ca este destul de sigur ca Stig este Arhiepiscopul Desmond Tutu sau chiar Presedintele Barack Obama.
Acum ca Schumi a aparut poate motoarele de cautare nu vor mai fi atat de greu incercate in cautarea lui Stig. Sau poate nu?
Read more...
Etichete:
Ben Collins,
Clarkson,
Desmond Tutu,
Michael Schumacher,
Obama,
Schumi,
Stig,
The Stig,
Topgear,
Tyler Perry
Incredibil dar adevarat!
Klaus Hammerschmidt, un german in varsta de 73 de ani, fost antreprenor, a primit cheile de cel de-al 135-lea sau BMW. Masina este un M6 Coupe de 507 cai echipat cu pachetul Competition.
Read more...
Primul lui BMW a fost un 1800ti din 1963. Daca faceti un calcul vine o medie de 2.9 BMW-uri pe an. Germanul a detinut de lungul timpului 26 de modele M, 29 de Alpina si 80 de alte modele BMW.
Vizionati in contiunare filmuletul in care Klaus isi primeste masina.
Vizionati in contiunare filmuletul in care Klaus isi primeste masina.
Read more...
Noul SUV Dacia spionat
Poze cu noul SUV au aparut pe internet dupa ce a fost surprins in primele teste preliminare pe soselele din Spania de cei de la revista ,,Car and driver".
In poze masina este foarte bine camuflata cu toate astea se poate distinge caroseria tipica unui SUV si nu a unui crossover, ce aminteste mai curand de conceptul Duster decat de Dacia Steppe sau Sandero Stepway. Totusi se zvoneste ca disignul nu o sa fie unul revolutionar ca cel al Duster-ului ci in stiulul mai ,,cuminte'' al Dacia.
Viitorul SUV ce va fi prezentat cel mai probabil la Salonul Auto de la Frankfurt din aceasta toamna va fi lansat pe piata locala in prima partea a anului viitor.
Acesta va dispune de doua versiuni, una cu tractiune integrala si una doar cu tractiune pe puntea fata.
Cel mai probabil viitorul SUV va fi disponibil si cu dieselul de 1.5 litri Dci de 105 cai prezent pe modele Renault ca Laguna sau Megane.
Viitorul SUV Dacia va prelua de la Nissan sistemul de traciune integrala, ca si in cazul lui Renault Koleos, numai ca modelul produs la Mioveni va prelua sistemul de la generatia anteriora a lui Nissan X-Trail.
Read more...
Abonați-vă la:
Postări (Atom)